21 Mayıs 2017 Pazar

En Son Alışverişim

Bugün biraz alışverişe yaptım.Hafta sonu tatili olunca da değerlendirmek istedim.Epey bir vakit harcadım sanırım alışverişte...Ama sizde biliyorsunuz ki alışverişe çıktı mı vakit nasıl geçiyor anlamıyorsunuz.Almak istediğim İpekyol'dan bir pantolon var.Şu an ona takmış durumdayım.İnternetten takip ediyorum.Bedeni stoğa gelirse hemen alacağım ama şu an için yok gibi.Resimleri  çektiğim oda çok güneşliydi.Bu nedenle resimler çok iyi değil..

İpekyol Çanta (Yeşil büyük bir çanta)


İpekyol Saten Geçişli Beli Lastikli Pantolon (Lacivert)

Cilt temizleyicim bitmişti.Üç etkili temizleyici favorim.Bittikçe alırım.Cildi çok güzel temizliyor.Bu karma ciltler için.



Sevdiğim deodorantlardan biri.Bergamut,ylang ylang,sümbül aromalı..Romantik bir havası var.Parfüm gibi hoş bir kokusu var.

Bunların dışında resimleyemediğim İpekyol'dan beyaz bir kazak,bir ekru bluz aldım.
Benim için güzel bir alışverişti ama hala eksiklerim var.İpekyol'dan dar paça bir pantolon,Roman'da beğendiğim bir ceket var.Sıradaki alınacaklar...Sevgiyle kalın....

1 yorum: