18 Haziran 2017 Pazar

NIVEA Pure & Natural Deodorant'la Çiçek Gibi Bir Deneyim..




    Nivea ürünlerini çok seviyorum,hayatımın vazgeçilmezlerinden diyebilirim.
Deodorant günlük olarak sürekli kullandığım günlük işlerin koşturmasında kulanılması gereken olmazsa olmaz ürünlerden bir tanesi.Favori ürünüm ise Nivea Pure & Natural Deodorant.Jasmine ve Lotus olmak üzere iki çeşidi var.Yani deneme yanılma yöntemiyle aldığım bir ürün değil,Nivea markasına çok güveniyorum ve bildim bileli de Nivea'nın ürünlerini kullanırım.Favorim olmasının nedeni cildimin doğasına özen göstermesi, cildime nefes aldırması,pudrasız olması.Pudrasız formülüyle cildimdeki gözeneklerin tıkanmasını önlüyor ve cildimin nefes almasını sağlıyor, 24 saat etkisini koruyor. Formülündeki doğala özdeş bio-florin sayesinde de bakterilerin sebep olduğu vücut kokularına karşı %100 koruma sağlıyor.
    Bunun yanında siyah ve koyu renkli giysilerimde leke kalıntıları yapmadığı için gönül rahatlığı ile her renk kıyafetimde kullanabiliyorum.
Nivea Pure & Natural Deodorant kullandığım zaman o gün kendimi çok temiz ve güvende olduğumu düşünüyorum.Misler gibi kokmak çok güzel bir şey.
Fiyatı da oldukça uygun.Bittikten sonra kesinlikle alacağım bir ürün.Herkese tavsiye ediyorum ve tavsiyemle bu ürünü kullanan bir çok arkadaşım var,sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder