31 Ocak 2018 Çarşamba

İpekyol'da %70 İndirim Başladı





 Uzun zaman oldu ancak İpekyol indirimini görünce dayanamadım yazmak istedim.İpekyol markasını çok beğeniyorum.İster pantolon,ister kazak,ister bluz olsun harika bir duruşu var üzerinizde ve kalite kokuyor buram buram. İpekyol'da %70 indirimi de uzun zamandır bekliyordum.Daha önce de indirim vardı ama istediğim ürünler %50 deydi.Bugün takip ettiğim ve uzun zamandır almak istediğim bir kaç ürün var.Onları almaya gideceğim,tabii kaldıysa.


























Daha fazlası için İpekyol'un sitesine bakabilirsiniz.Trendyol,Morhipo,1v1y,Boyner'de de İpekyol indirimleri başladı.Ben denemek için bugün mağazaya gideceğim.Çünkü beğendiğim bazı ürünler tükenmiş sitelerde..Çok beğendiğim taşlı bir kazak vardı.O bitmiş.Gözüm o kazaktaydı.Bayağı üzüldüm.Belki bulabilirim diyorum bugün.Sevgiler herkese..

1 yorum: